Metodiskais darbs Tukuma novada internātpamatskolā 2018./2019.mācību gadā
Izglītošanas procesa kvalitātes nodrošināšanai skolā darbojas metodiskās komisijas (MK):
- Dabaszinību un matemātikas MK – vadītāja Daira Štrausa
- Matemātikas MK – vadītāja Indra Balana
- Sociālās rehabilitācijas un atbalsta grupas MK – vadītāja Smaida Bartkeviča
- 21015911 izglītības programmas MK – vadītāja Sandra Svarāne
- 1.- 4.klašu MK – vadītāja Ineta Zandere
- Darba un sporta MK – vadītāja Rasma Biezbārde
- Arodklašu, tehnoloģiju un sociālo zinību jomu MK – vadītāja Beata Riekstiņa
- Valodu, mākslas un sociālo zinību jomu MK – vadītāja Elita Kaminska
- Valodu, mākslas un sporta zinību jomu MK – vadītāja Ilze Cukanova
Metodiskās komisijas:
- izstrādā skolas mācību un audzināšanas programmas,
- organizē pedagogu un atbalsta personāla metodisko izglītošanu,
- piedalās republikas speciālo skolu un novada skolu pasākumos un to organizēšanā,
- nodrošina starppriekšmetu saikni,
- analizē izglītojamo mācību sasniegumu dinamiku,
- risina jautājumus, kas saistīti ar mācību saturu, mācību līdzekļu un metožu izmantošanu izglītošanas procesā.
Metodiskā darba prioritātes 2018./2019.mācību gadā
- skolotājiem un atbalsta personālam nepieciešamā metodiskā atbalsta apzināšana,
- mācību stundas procesa organizācijas analīze un tā pilnveidošanas iespēju apzināšana atbilstoši kompetenču izglītības modelim,
- skolotāju iesaistīšana mācību un metodisko materiālu izstrādē.
Metodiskā darba uzdevumi
Mācību saturs | Uzsākt mācību materiālu izstrādi elektroniskā formā e-vidē Moodle platformā, lai veicinātu skolotāju un skolēnu IKT prasmju pilnveidi. |
Mācīšana un mācīšanās | Akcentēt individuālo pieeju un diferencētu, jēgpilnu uzdevumu izmantošanu mācību stundās. Pilnveidot skolēnu pašvērtējuma metodes un paņēmienus. |
Atbalsts izglītojamiem | Nodrošināt skolēnu individuālo īpašību un spēju ievērošanu mācību procesā, izmantojot skolēnu spējām atbilstošus mācību līdzekļus un formas. |
Skolas vide un resursi | Sekmēt padagogu profesionālo pilnveidi kompetenču izglītības modeļa ieviešanai, jaunu prasmju apguvi e-vides mācību un metodisko materiālu veidošanā. Uzsākt dalību Erasmus+ projektos. |